با فرارسیدن ماه اسفند هر سال و نزدیکی به شروع سال جدید ، همهمه و تکاپوی شیرینی ایران زمین را در بر می گیرد . کودکان با ذوق فراوانی مدرسه را زودتر از موعد مقرر رها کرده و به انتظار پوشیدن البسه تازه ، گرفتن عیدی و سپری کردن تعطیلاتی مفرح می نشینند . کسبه پس از پشت سر گذاشتن سالی نچندان پررونق در پی جبران خسارت و فروشی فوق العاده بر می آیند ، کارمندان از دریافت عیدی و عملی کردن نقشه های خود در استراحتی بلند مدت سرمستند ، شهرها و روستاهای کوچک آماده پذیرایی از فرزندان خود می شوند و از همه مهمتر ، زمین آماده تولدی دوباره می شود .

 

در میان این همه هیاهو و موج اشتیاق ، یکی از دغدغه های بزرگان فامیل ، مدیران و صاحبان مشاغل ، تهیه عیدی مناسب برای خویشاوندان ، اربابان رجوع و کارمندان می باشد . اگرچه در سال های اخیر ، اعطای وجوه نقد به عنوان عیدی ، علاوه بر سهولت کار عیدی دهندگان ، دریافت کنندگان آن را نیز خشنود کرده است ، اما نمی توان این حقیقت را کتمان کرد که این مبلغ عمر با دوامی نداشته و به سرعت خرج خواهد شد .

 

همین عامل سبب شده است تا عده ای به جای اهدای پول نقد (یا در کنار آن) هدیه دیگری نیز در نظر گیرند . مدیران و صاحبان سرمایه باتجربه ، نه تنها عید و سنت هدیه دادن را به عنوان یک تهدید قلمداد نمی کنند بلکه همانند تعمیر فاکس در سعادت آباد ، تعمیر پرینتر در سعادت آباد و شارژ کارتریج در سعادت آبادبه عنوان فرصتی مناسب از آن برای معرفی و یادآوری بیشتر خود به دیگران استفاده می کنند . به عنوان مثال ، این افراد علاوه بر اعطای مبالغی بیشتر در پایان سال به کارمندان خود (که جرئی از قانون کار است) ، با اعطای هدایای تبلیغاتی ، هدیه ای معنوی نیز به آن ها می دهند تا علاوه بر ابراز احساسات خود ، از زحمات آنان نیز تشکر کنند .

 

از سویی دیگر ، اگر این هدایای تبلیغاتی به مشتریان فعال اهدا شود ، از همکاری آنان تجلیل شده و اگر به مشتریان قدیمی و کم فعالیت اهدا شود ، به عنوان یک کاتالیزگر آن ها را برای تکرر و ادامه همکاری ترغیب می کند . اهدای هدایای تبلیغاتی حتی اگر بی چشم داشت بوده و اهدا کننده از انجام این کار هدف خاصی را دنبال نکند ، باز هم ناخودآگاه فرد گیرنده را درگیر کرده و او درصدد جبران بر می آید ، لذا با اعطای هدایای تبلیغاتی ، می توان علاوه بر بجای آوردن یک سنت پسندیده ، انتقال یک حس خوب و تحکیم روابط با اقوام و زیر دستان ، ضمیر ناخودآگاه آنان را را مدیون خود کرد . در همین رابطه یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی دهه های گذشته ، تقدیم و دریافت سررسید می باشد .

 

دلیل اصلی مبادله سررسید ، ارائه روزهای کامل و دست نخورده یک سال در یک مجموعه مکتوب و امکان برنامه ریزی برای آن ها می باشد . همین نکته که برای عده فراوانی حُسن هدیه دادن سر رسید می باشد ، از نگاه عده ای دیگر نقطه ضعف این پیشکش است. این افراد معتقدند که یک سررسید تعداد روزهای یک سال را نشان می دهد ، لذا تاریخ انقضای یکساله داشته و در صورتی که فرد بیش از یک سررسید دریافت کند ، عملاً یکی از آن ها مورد استفاده قرار گرفته و ارزش محصولات دیگر به دفتری ساده تنزل می یابد . این افراد معتقدند که با هزینه ای یکسان ، به جای چاپ و اهدای سررسید به عنوان هدایای تبلیغاتی ، می توان اقدام به چاپ کتبی کرد که علاوه بر استفاده چند نفر از آن ، تا سالیان زیادی نیز ارزش ، کاربرد و بیننده داشته باشد  و با چاپ مشخصات مجموعه مذکور در صفحات یا جلد این کتاب ، شخص مبلّغ از تبلیغی بلند مدت متنفع شود . 

 


kajprinter ، ,یک ,هدایای ,سال ,تبلیغاتی ,عیدی ,هدایای تبلیغاتی ,به عنوان ,علاوه بر ,آن ها ,می باشد ,اعطای هدایای تبلیغاتیمنبع

هديه تبليغاتی برای نوروز

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت فروش لاستیک کمهو رزبلاگ لینک - تبادل لینک رایگان سازه نما دانلود رایگان ایران هر چی که بخوای قیمت تابلو کامپوزیت فروش آنلاین اسکی فضایی با کیفیت ارائه طرح توجیهی LOVE YOURSELF یک استکان چای داغ